Vilket vårväder!

Gud så underbart det är med solsken! Man känner sig så mycket piggare och gladare.
 
Igår var jag dock inte så pigg, trots solsken men det berodde på att vi var ett gäng som var ut i fredags kväll.
 
Vi startade med middag på restaurang Koppar, för att sen möta upp några till på Hijazz, där bandet Just got paid spelade. En otroligt trevlig kväll med jättebra musik. Jag dansade så svetten rann....
 
 
Så jag gjorde inte mycket igår, beställde t.o.m hem mat från pizzerian då jag inte orkade laga nåt....
 
Men idag drog jag in till stan på fm. Alex fyller år på onsdag och jag måste köpa present till honom, trots att han inte vill bli firad ;)
 
Jag var väldigt effektiv och när jag köpt presenten åkte jag direkt till Plantagen och köpte lite vårplantor. Det går ju inte att låta bli :)
 

 
 
 
 
Det här fina kruk-setet har jag numera till försäljning i min salong!
 
Jag har tillsammans med min kompis Susanne tagit hem en hel del inredningsprylar, och så småningom ska rummet intill min salong fyllas med grejer, men det är en bit kvar till dess. Tanken är oxå att vi ska starta upp en FB-sida och en IG-sida där vi visar vårt sortiment, sen finns ju allt givetvis hos mig även om det är trångt i salongen.
 
Fick hem en sändning förra veckan med fina ljuslyktor bl.a:
 
Underbart sken med denna fjäderlykta!
 
Man kan ha ljus i denna med...
 
Enkla fina räfflade glaslyktor!
 
Den här finns även i vit!
 
Åh! Mina favoriter...tänk ute på altan en sommarkväll....
 
 
Detta var endast en liten del av allt som finns hemma nu!  Men som sagt, ska försöka få igång nån sida på sociala medier oxå....
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Superfina ljuslyktor! Jag tror Pernilla W säljer den på fjädrar på i Minilla :)

2015-03-16 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0