Back in business...

Jaha, då var det vardag igen då...eller nu har jag tagit helg efter att ha jobbat hela två dagar...Puh!! 
 
Fy vad man blir förslappad när man är långledig. Jag går ju ut med hundarna och det är väl tur, men annars har jag inte gjort mycket sen nyår...
 
 
 
Nyårsafton blev en riktig plåga...för båda hundarna. Stackars stackars alla skotträdda djur. Det är fruktansvärt att se hur de lider, och inte kan man ju tala om för dom att det inte är farligt heller. Dessutom skjuts det raketer och smällare här både dagarna innan och efter nyårsafton...suck...  Nu har det gått en vecka snart och det är inte med förtjusning mina hundar vill gå ut när det är mörkt ute. Det tar tid och det gör ont i hjärtat att se hur rädda de är...
 
Imorse satt jag i soffan och tittade på Nyhetsmorgon och skulle strax gå ner och jobba när strömmen gick...i hela samhället...Tiden gick och jag fick lite panik, men vad göra? Jo, tända massa ljus och ta emot första kunden....
 
Det var nästan lite mysigt,men jag kunde ju tyvärr inte torka håret på min kund...
 
 
Runt halvtio kom strömmen tillbaka och jag kunde jobba på som vanligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0