Fredag 7 november

Tog sovmorgon idag....tittade ut genom fönstret och såg snö i luften...men det var för varmt för att det skulle ligga kvar på marken...skönt, tycker jag!
 
Igår  tog jag tåget till stan. Det var dags för mammografi. Jag passade på att gå lite i affärerna i city, det är ju inte så ofta man är där.
 
En affär som är omöjlig att gå tomhänt från är Myrra. Herregud vilken mysig miljö. Jag köpte en  ljuslykta (oops!)..
 
Som sagt man kan aldrig få för många...
 
Det var sådär lagom "juligt" i butiken, men tillräckigt för att man ville hem och pynta litegrann...
 
Burken/krukan i den perfekta färgen tillsammans med några fejk-kvistar kan man 
väl ha framme redan nu!? De köpte jag oxå på Myrra:
 
Nu är det fredagskväll, sonen o jag sitter/ligger i varsitt hörn av soffan med varsin dator i knät....
Jag sippar på ett glas rödvin och de flesta av mina ljuslyktor är tända....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0