24 November

En månad till julafton...och ute regnar det och blåser... På söndag är det första advent och jag har ingen julkänsla alls. Men men, lite stjärnor i fönstren och nya gardiner så kanske det känns lite mysigare..
 
I lördags var syrran och jag in till stan på vår traditionella "vinshopping"....Vi shoppar lite och käkar lite och tar små vätskepauser på olika mysiga barer.... Så himla mysigt att bara få vara och sitta i nån mysig miljö och njuta, eller strosa i nån mysig butik och sniffa på doftljus!
 
Rådhuset i fin belysning. Sned bild, men är det vinshopping så är det!
 
Jag har haft full upp för övrigt med min och Susanne's nya hobby! Vi tillverkar armband och halsband...
 
Riktigt kul är det att pyssla tillsammans, och vi har redan fått beställningar!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jättefina armband!

2014-11-26 @ 12:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0