Umeå-helg!

Jag och syrran har spenderat helgen i Umeå.
 
Startade hemma hos mig med lite "frukost"...
 
 
Så otroligt smidigt att checka in...
 
 
Flygtiden var ca 50 min...Herregud, hann knappt få i mig en kopp kaffe..
 
Vi haffade en taxi och åkte direkt till Madde och Kristoffers nya lägenhet!
Hon hade fixat en jättegod lunch till oss!
 
 
Annalena och jag fick dessutom varsin härlig massage, och jag klippte Madde!
På em traskade vi ner på stan och checkade in på vårt hotell, och vi fick ett rum
på översta våningen...
 
 
Kristoffer jobbade, så vi tjejer gick runt på stan ett tag. Sen gick Madde hem, och vi tog en stödvila på hotellet.
 
På kvällen träffades vi för att käka. Då var det ett riktigt ruskväder, spöregn och stormvindar! Vi gick först till Rex och tog varsin drink.
 
 
Sen sprang vi tvärs över gatan till den nyöppnade restaurangen "Gotthards"..
 
 
Jag åt en ljuvligt god piggvar...
 
Klockan var ganska mycket när vi ätit klart, så vi bröt upp och gick till hotellet, och Madde och Krstoffer fick cykla hem ruskvädret...
 
På lördagsmorgonen kom Madde och åt hotellfrukost med oss, och sen gick vi på stan hela dan..Solen strålade fast vinden var hård, men vi hade det jättemysigt ändå! På kvällen blev vi bjudna på mat hemma hos Madde o Kristoffer. Kyckling-dumplings med nudelwok...och väldigt gott vin till...mums!! Vi var såå nöjda när vi gick hem till hotellet igen...
 
Igår morse lockade jag Madde att äta frukost med oss igen, och sen tog vi en långpromenad...och lite fika...Flygbussen tog oss till flygplatsen strax efter 16... och vi gick ombord nån timme senare...
 
 
Vi har haft en jättemysig helg och nu är det bara att återgå till vardagen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0