TrioConKurs

I fredags tog jag bilen in till Uppsala och Pernilla. Där hade vi tillsammans med Madde o Gittan en förfest innan vi tog en taxi till Lingon!
 
På Lingon spelade TrioConKurs...
 


Dom var jättebra, och det var trångt på det lilla lilla dansgolvet framför scenen!
 

Hasse Fröberg gjorde ett bejublat gästspel med "You shook me"
 

Vi drack goda drinkar och hade väldigt trevligt...som alltid!
 
Vi kikade in på Katalin för en sängfösare innan vi haffade en taxi tillbaka hem till Pernilla.


 
Pernilla o jag satt sen o fikade te o mackor till kl tre.... Det var nog bra det för jag mådde prima dagen efter :)
 
Men var är sommarvärmen? Kommer den nånsin att komma? Usch vad tråkigt vädret är... Man ligger mest i soffan och glor på VM-fotboll... Vilket iofs är kul men jag saknar att kunna sitta på altanen och njuta av de ljusa sommarkvällarna....
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0