Torsdag

Det är torsdag kväll, och jag har kommit hem från ett roligt rep! Vi letar ny gitarrist till vårt band och ikväll var det en kille som kom och provspelade. Riktigt duktig var han och vi andra höjde nog oss en aning med. Det lät förvånansvärt bra. Ytterligare en kille ska provspela i helgen...spännande!
 
 
Igår var jag iväg på säsongens första bodypump-pass. Skitjobbigt men kul, men gissa om jag har träningsvärk. Förmodligen blir det snäppet värre imorrn..ajajaj..
 
Throw-back-thursday...#tbt...Jag la ut den här gamla bilden på Instagram idag...
 
Japp! 1988 var det... Herregud!! 
 
Trevligt resultat blev det i hockeyn ikväll med...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: PlasticSister

Jag håller tummarna för att det kommer en schysst gitarrist till Er! Mellanbilden var jättefin! Den sista OGILLAR jag, fy 17!

2014-01-25 @ 13:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0