Bildström

Min bildström krånglar lite nu och då...Foton som jag tagit med min iPhone vill inte föras över till datorn...Fast det händer bara ibland...skumt.. Så då måste jag föra över dem med usb-kabeln, och då blir det jobbigt, och jag är lat!
 
Därför blir bloggen lidande... Nu tog jag mig i kragen och hämtade kabeln,samt tog ett kort, som givetvis hamnade i bildströmmen...
 
I fredags åkte jag in till stan och hämtade upp Pernilla. Vi åkte till Rusta och Ikea bl.a...
 
På Ikea hittade jag en lampa till mitt sovrum. Jättefint sken blev det med ett bländskydd, som man fick köpa till och montera inuti skärmen!
 
 
Synd att det för övrigt aldrig blir färdigrustat, men man gör vad man kan för att höja mys-faktorn!
 
Vi drog till Lager157 och där hittade jag ett par snygga jeans...tycker iaf jag..
 
 
 
I lördags gjorde jag en fläskfilé-gryta som är supergod! Lite deppigt att äta själv, men efter en stund kom mamma och KG förbi, och jag bjöd in de på mat. De åkte ganska snart och jag deppade vidare i soffan och tyckte att livet sög...
 
 
Jaja, livet går vidare trots allt och det är bara att hänga med...
 
På söndagen bakade jag bullar innan jag åkte iväg på ett Bodypump-pass!
 
 
Jag fyller ju år om en vecka och därför köpte jag en present till mig själv härom dan. Den kom med paket på posten idag...
 
Ett doftljus från Voluspa...OH MY GOD! vilken doft! Tack ska jag ha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0