Torsdag 13 februari

Trettonde februari....Både min farmors och mormors födelsedag..Ska åka till kyrkogården i helgen med blommor...
 
Sitter just nu o kollar på OS, curling, min favoritsport... Har precis kommit hem från ett kort men roligt rep. Fick tårta till kaffet, då även vår basist fyller år idag!
 
Imorgon är jag ledig, men får ingen sovmorgon, då jag har fått tid hos tandläkaren 8.30... Jag bet nämligen sönder en tand imorse.. Fy sjutton vad obehagligt det känns...värsta gruvhålet i... Det som är bra i det hela är att jag har frisktandvårds-försäkring, och behöver inte betala en spänn imorgon :)
 
Lovis myste i min säng härom dan!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0