Slut som artist...

Började känna mig ruggig igår kväll och känslan satt kvar imorse. Lite sveda i halsen och en lätt huvudvärk och jag ville dra täcket över huvudet och somna om, men två kissnödiga hundar gjorde det omöjligt. Jag masade mig ner och släppte ut dom på gården och sen har jag mer eller mindre legat i soffan och dåsat hela dan. Tur att OS pågår...
 
När Alex kom hem kom även hungern ,men inte orken dessvärre, så det fick bli hämtpizza till middag. Jag fick i mig halva iaf och lite energipåfyllnad gjorde att jag nyss tog hundarna på en liten promenad regnet.
 
Nej nu är jag less på vinter och slask..jag vill ha sol och värme!!
 
 
 
 
Jaja, de har lovat en sju, åtta plusgrader på söndag...man får glädjas åt det lilla :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0