Lördag morgon

Igår kväll var jag till Uppsala på en tjejträff. Jag åkte dit och kände bara värdinnan Carina, men åkte hem och hade fått tre nya fina vänner. Vi åt och drack och hade trevligt hemma hos Carina innan vi gick till Hijazz, där Pias karl spelade trummor i ett band... De andra gick vidare till Flustret när jag tog ett-tåget hem. Jag hade ju ingen hemma med hundarna så jag ville hem till dom. Anna hade rastat de på kvällen iaf! 
 
Jag som bara ältar o klagar på mitt liv, fick en energi-boost som heter duga igår! Man behöver vidga sina vyer och få nya intryck ibland! 
 
Nu blir det soffhäng och OS-tittande idag. Vädret är såå himla trist. grått och slaskigt...
 
Från det ena till det andra...jag kollar alltid runt på nätet efter snygga kläder...Perfekt att sitta hemma och kika och sen när man åker till stan så har man ett hum om vad man ska prova o.s.v.... vissa plagg finns bara på nätet och då får man tänka till... När jag har spanat in nån sån sida t.ex Zalando, då bombarderas jag med deras reklam sen på varenda sida jag besöker. Snacka om hjärntvätt!
 
Denna jacka har jag fastnat för p.g.a den otroligt fina färgen...jag älskar turkos...
 
 
Men....Jag behöver den inte...jag ska inte köpa den...jag borde inte... Men hur lätt är det att motstå när den dyker upp framför ögonen på mig flera gånger om dan...Smart, smart! Nej, jag har redan jackor så det räcker och blir över...men den var verkligen läcker....och inte så dyr....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0