Fredagsmys...

Nu sitter jag i soffan, mätt och belåten med datorn i knät och sippar på ett glas vin! 
Jag stekte rostaskött och premiärtestade att ugnsrosta sötpotatis till! Riktigt smarrigt måste jag säga.
 
Imorse blev det ingen sovmorgon, utan det var bara att slänga sig iväg till Folktandvården och låta dom laga min tand! Herregud vad bedövningen satt i...Efter 4 timmar kunda jag inte göra en pussmun med läpparna, ena sidan hängde inte med...läskigt...de sa ju att jag fick äta efter två timmar... Nu har det släppt iaf... Usch jag tycker verkligen inte om att gå dit, men tur att de finns :)
 
 
 
När jag kom hem bakade jag en päronkaka som jag hade sett på en blogg härom dan! Man kokar hela päron i en sockerlag med kardemummakärnor och stjärnanis, sen klyftar man dom och lägger i kaksmeten... (Y)
 
 
OS-hockey, Sverige-Schweiz...en mugg kaffe och en bit päronkaka... En ska inte klaga....
 
..och Sverige lyckades till slut vinna med 1-0.
 
Förresten råkar det vara Alla Hjärtans Dag idag...det ger jag blanka f-n i....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0