Kungsberget

Igår åkte Alex, Jesper och jag till Kungsberget. Lite småkallt var det, runt 15 minus, men solen strålade från blå himmel iaf...
 
 
 
 
Vi  åkte några åk innan jag frös och hade kramp i fötterna.....så vi tog oss ner till restaurangen för lite lunch. Där stötte vi ihop med Pernilla,Tomas, Louise och Gittan! Så kul, jag visste att de skulle bo där ett par nätter, men tänkte att det skulle vara svårt att hitta dom bland alla människor... 
 
 
Den här bilden har jag snott från pernillas FB, ser ni hur min horn växt ut :)
 
Efter en god lunch och en värmande Irish coffee var man redo för lite skidåkning igen.
 
Nästa gång jag höll på att förfrysa fingrar o tår följde Gittan med mig in i hotellets loungeavd. Så mysigt att ta ett glas rött, och Pernilla o Louise anslöt efter en stund...
 
 
Det blev mörkt ute och grabbarna gav till slut upp och vi åkte hem nöjda och glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0