6 December

Vilken härlig dag det varit idag. Solsken och påfruset, toppen. Tyvärr var jag trögstartad imorse, då jag haft oerhört svårt att sova inatt. Somnade inte före 04.00...det måste vara en stark fullmåne nu! Men det är ju skönt att ta det lite lugnt med, även om hundarna måste ut...Då är det smidigt att ha egen trädgård ochbara öppna dörren.
 
Jag tog mig en tur till Emmaus iaf, men där fanns inte mycket av värde. En liten ram och en broderad fin julduk följde med hem, för hela 30kr...Duken ska Madde få...
 
 
Sen gick hundarna och jag ut på en promenad innan solen försvann ner bakom träden.
 
Så skönt att det är lite kallt, och torrt på marken...
 
 
Nu har jag ägnat em åt att göra några armband och ett halsband.
 
 
 
Det är ren terapi att arbeta med händerna och få vara kreativ...
 
Nu ska jag kolla Leksands bortamatch mot Växjö på datorn... 
 
Jag har tänt ljus överallt och mysfaktorn är extremt hög :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0