Helgen som gick....

...alldeles för fort...
 
I torsdags kväll kom Madde hem för en liten visit över helgen. Jag och hundarna mötte upp henne vid tåget strax före kl 23! Lovis blev konstig och ignorerade henne på vägen hem... men Charlie blev jätteglad!
 
På fredagsmorgonen tog vi en liten promenad. Vi tänkte se om Charlie var badsugen i ån...och det var han...
 
 
 
Efter morgonbadet gick vi hem och åt frukost. Sen kom syrran och vi åkte till Gävle. Jag skulle lämna min bokföring till revisorn, och vi passade på att besöka Valbo bl.a....
 
Madde hade en önskan om ljusare hår, så vi gjorde lite slingor på henne på kvällen. Det blev inte tillräckligt ljust, så på lördag morgon gjorde vi några till! Från mörkbrun till snyggt mörkblond, inte illa!!
 
 
Vi grillade på kvällen i lätt duggregn... 
 
I söndags repade jag på fm och när jag kom hem körde jag Madde till tåget i Gävle. 
 
En mysig helg, som var över innan den började, kändes det som. Men men, nu är det snart påsk, och då är man ledig några dar...
 
Idag fick jag jättefina tulpaner av en kund:
 
 
 
Nu ska jag ladda för morgondagens spelning inne i Uppsala!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0