Äntligen...

Äntligen verkar det funka med bildöverföringen till min dator... den  verkar göra lite som den vill ibland!
 
Vad har hänt sen sist då? Hmm....Förra veckan var jag verkligen hängig. Förkylningen höll i sig och jag fick hoppa över träningen.
 
I torsdags trimmade jag trots allt hundarna, med mammas assistans..
De blev ystra och lekfulla!
 
 
 
 
I fredags gick Anna och jag en långpromenad i finvädret,och på em premiärgrillade jag!
 
Vädret var strålande och jag tog med ett glas rosé ut i väntan på grillglöden.
 
 
 
 
 
 
 
I lördags blev jag bjuden till Susanne och Henric på middag. God mat och dryck och trevliga människor!
 
Vidare har jag frisknat till, ätit på China River, fått på nya däck och fälgar på bilen, besiktat bilen och jobbat bl.a!
 
Och sist men inte minst: Madde kommer hem på blixtvisit över helgen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0