Tisdag 8 oktober

I lördags kom då äntligen Madde och Kristoffer hit. Vi hann umgås en bra stund innan det var dags för mig att bege mig mot kvällens spelning. Det gick riktigt bra att lira. Kul att det ger resultat när vi repar, det var ju trots allt vår andra spelning ihop!
 
På söndagen var vi hemma och grejade under dan. Gick promenader med hundarna och satte i löshår på Madde.... På kvällen åkte vi till Elsarbo och hälsade på. De helt underbara kattungarna Sigge och Harry ville man ju ta med sig hem..
 
Det är inte lätt att fånga de på bild. De är ju rätt livliga...
 
 
 
Men ibland blir även en sån här sötnos trött, och somnar...
 
 
Mina egna små sötnosar, Lovis och Charlie, fick stanna hemma och vila. 
 
Charlie har ju sedan han kom till mig, skakat och ruskat på huvudet lite mer än normalt, och jag har misstänkt att det är nåt med öronen. Fick med örondroppar när jag hämtade honom, men ville låta vår eminente veterinär Per kolla upp det först! 
 
I väntrummet..
 
Jodå, det var öroninflammation i bägge öronen! Så nu ska vi köra en kur med droppar i en vecka, sen tillbaka till Per. Då ska Charlie få lite lugnande medicin och sen ska öronen rensas på hår.Det växer ju lätt igen på de här små pälsbollarna :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0