Söndag

Helgen går mot sitt slut...jag har inte gjort mycket, mest slappat. Igår på em tog jag en sväng med hundarna längs järnvägen och i en liten skog. Fick veta att älgjakten startar nu på måndag :)
 
Underbart när de kan springa fritt!
 
Alltså det är nåt speciellt med hösten...den mustiga doften, de vackra färgerna
men framförallt....ormfritt!!!
 
 
 
På kvällen degade jag i soffan....
 
Idag var det lika fint väder, pratade med Anna och vi bestämde oss för att gå en riktigt lång promenad!
 
Vi gick runt Österväga, och när jag kom hem kollade jag på datorn hur långt vi hade gått. Det visade sig att vi gått ca 9km. Bra gjort Lovis! Var lite rädd att hon inte skulle orka,men herregud, hon är en terrier...en maskin..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0