Härliga lördag!

Vilket fantastiskt väder vi har. 12:e oktober, strålande sol och riktigt varmt! Jag var lite seg på morgonen men kände efter tag att jag måste ut..åh vad mysigt det skulle vara att gå i skogen...tänkte jag, tills min syster upplyste mig om att det är ju älgjakt! Ja just det, kanske bäst att hålla sig i civilisationen. Det fick bli en promenad i samhället, med Susanne som sällskap!
 
Igår kväll kom mamma och KG över för att kika på fotbollslandskampen mellan Sverige och Österrike. Vilken dramatik! Zlatan frälste oss än en gång när han avgjorde med sitt 2-1 mål.
 
Jag fick kliva upp före kl.sex igår morse. Alex behövde nån som tog hem hans bil från jobbet, för han skulle ta med jobbarbussen hem. Ja, och vem passar då bättre än lilla mamma, som har sin lediga dag..
Öregrundsvägen...solen på väg upp...klockan är 06.45...
 
När jag kom hem rastade jag hundarna, och sen var det ingen ide att vila nåt mer.Bättre att ta tag i hushållssysslorna istället. Jag for till Tierp på em och uträttade lite ärenden..Köpte nya koppel och en sele till Charlie bl.a....
 
På Lidl hade de billiga barrväxter och ljung...
 
 
Förra helgen var vi till Emmaus. Madde och Kristoffer gjorde världens fynd i form av en liten kökssoffa för 250kr! Själv fyndade jag en liten "hylla" för 25kr:
 
 
 
Nej, vad ska man hitta på nu då? 
Ta tag i tvätthögen kanske...?
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0