Söndag

Helgen är över...Den har varit bra.
I fredags var jag och hämtade ut mitt beställda vin...
 
Var ju bara tvungen att testa ett glas på kvällen. Riktigt gott Rioja-vin!
 
Efter bolaget, där jag mötte upp min mor, for vi till Valbo för lite shopping. 
 
Igår hade vi spelning här hemma på Gullan's. Det gick över förväntan,fullt ös på dansgolvet och många glada människor. Kom hem strax efter två och efter en skön dusch kröp jag under täcket vid halvtre. Full av musik i huvudet, är det inte lätt att somna på en gång. Kl åtta tyckte hundarna att det var dags att kliva upp för de var hungriga...Suck...bara att lyda. Tänkte ett tag att jag skulle vila en stund till efter frukosten, men kom på att jag hade så mycket att göra här hemma. Målade en vägg i salongen och två hyllor, gick en långpromenad med hundarna i det lite kyliga men soliga vädret, fast lite soffhäng har det allt varit med...
 
Alex kom hem med en present till mig. Jag hade härom veckan hittat en ljusstake på en websida som jag tipsade Madde om...inte att hon skulle köpa den...för den kostar 599kr..utan att hon kanske kunde få sin pappa eller bror att göra den. Den är nämligen gjord av kopparrör och kopplingar. Hon skickade bilden till sin far, som lovade att göra en, och idag fick jag oxå en :) Delarna kostade inte ens en hundralapp berättade Alex o det tog ca 5min att göra den...VA! Snacka om att de kan ta betalt!
 
Så här ser den ut...lite udda men läcker!
 
Nu ska jag krama kudden, Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0