En kväll i studion.

Söndagskvällen spenderades i en liten studio, där vi spelade in 4 låtar. Tanken är att vi ska kunna ha nåt att visa upp inför kommande bokningar och spelningar. Det gick otroligt smidigt, med endast ett fåtal omtagningar!
 
Först fick trummor, bas och gitarr spela,därefter var det min tur att lägga på keyboardljudet och sen var det Richard's tur att lägga på sång och sist fick Johan och jag köra på vissa partier. Vi är långt ifrån proffs, men vi tyckte det blev riktigt bra. Nu ska studiokillen redigera och snitsa till det hela till en färdig produkt. Dock vill vi inte att han förskönar oss, för vi är ju ett liveband, och det är så vi låter...
 
 
 
 
Det var det...
 
Nu är det måndag morgon, jag har inga kunder just nu, utan fastnade framför Nyhetsmorgon, med datorn i knät. Har en massa måsten, jag borde ta tag i, men men...
 
Frostigt i morse, hmm, borde nog börja fundera på vinterdäck iaf...
 
-Ja! nu har jag funderat på det, och tänker att jag ringer till däckverksta'n nån dag i veckan...precis som jag tänker att jag borde ringa naprapaten...nån dag...
Slutar väl med att jag åker i diket med världens ryggskott....
 
Mvh
Annika-som-skjuter- upp-allting-till-nån-annan-dag-Andersson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0