Örbyhusdagen 2013

Vilken tur med vädret de hade i år. Strålande sol, fast lite frisk vind på dagen, men det kanske var tur, annars hade det nog blivit väldigt varmt. Jag tog med mig Lovis på en promenad ner till marknaden på fm. Hon skötte sig exemplariskt bland alla människor och hundar! Ända tills nån smällde en smällare...och strax efter smällde en ballong....suck...då var det kört, totalt hysterisk, flåsande,ville hon bara hem...ja ja, vi traskade hemåt så småningom och hemma var det lugnt och skönt. Jag klippte gräset och sen belönade jag mig med ett glas rosé.
 
Lovis spanar in nåt i bakgrunden :)
 
På kvällen var jag bjuden till Anna och Pelle på lite grillning innan dansen på IP! Vi hade som vanligt roligast på förfesten, sen blir det alltid splittrat när man går ut. Nere vid IP var det ett dansband och en trubadur som underhöll. Det blev en lugn tillställning för min del och jag kände mig nöjd vid ett-tiden och traskade hemåt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0