Madde is back!

Ja långhelg igen...börjar bli en vana att jobba kortvecka....Madde kom med tåg från Umeå i torsdags kväll, för att stanna en dryg vecka. Vi tog en liten tripp till stan igår...igen...Nu när hon installerat sig i Kristoffers lägenhet var det lite småplock från Ikea bl.a som stod på inköpslistan.  Jag köpte ett olivträd. Vi tog vägen om Emmaus hem, och där fyndade jag den perfekta krukan till, för 50kr bara!!
 

 
På kvällen blev vi bjudna till Elsarbo. Så vi stuvade in vår lilla familj i Maddes bil och Alex körde!
 
 
Ja just ja! Vi planerar en 70-talsfest på midsommar, så jag kunde ju inte motstå de fantastiska brillorna på Emmaus...
 
Hahaha!!!
 
Nu har vi knatat eljusspåret runt, ätit frukost och jag sippar på en kopp kaffe...strax börjar uppladdningen för BRUCE, på Friend Arena!! Vi hade ju en biljett över, men den är nu såld till Maddes kompis Camilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0