Älskade Kottan...

Det är med obeskrivlig sorg och smärta jag måste meddela att min lilla älskade Kottan, har fått somna in....
 
Hon blev akut sjuk i lördags em och vi fick turligt nog komma till veterinären igår fm. Diagnosen blev: livmoderinflammation. Hon var så sjuk att inget fanns att göra...Mina tårar rinner och det känns jättekonstigt här hemma....Ingen som kommer med ett gosedjur eller en sko i munnen...ingen som brottas med mig i sängen på morgonen...Det finns ingen och kommer aldrig att finnas nån som henne....
 

Kommentarer
Postat av: syrran

Fruktansvärt ledsamt, hon var verkligen en speciell hund. Så snäll o go, hon lämnar verkligen ett stort tomrum efter sig. Många många kramar, nu rinner tårarna...

2013-05-06 @ 18:12:39
Postat av: Marie

Åh vad tråkigt och jobbigt för dig. Jag är ledsen för din skull <3

2013-05-11 @ 10:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0