4 maj

Lördag morgon, jag vaknar pigg och utvilad! Igår kväll tog jag tåget in till Uppsala för att möta upp tjejerna från "Pernilla Wahlgren-gänget!...vi som av en slump lärde känna varannn på en en bloggträff som Pernilla ordnade för snart fyra år sen...
 
Det kan gå lite tid mellan våra träffar, men är alltid lika trevligt. Igår käkade vi på Hijazz!
 
Carina och Cattis
 
Marie och jag
 
I tisdags kom Madde hem från Ramundberget, och med sig hade hon Kristoffer! Vi firade sista april här hemma med syrran,Matte, Johanna, Pelle och Anna. Mycket trevlig kväll. Onsdagen blev en seg historia, men i torsdags följde jag med Madde o Kristoffer in till stan för en shoppingrunda och lunch på en sushibar!
 
Sen igår, fredag, drog de vidare hem till Kristoffer.....i...UMEÅ!... Men till nästa helg kommer Madde hem igen,för då ska vi till Friends Arena och kolla in Bruce...
 
Nu ska jag inmundiga frukost, utan att läsa UNT...den sa jag upp i rena ilskan...de har inte skött sig!! Hmm..kommer kännas konstigt ett tag, men man vänjer väl sig, och tänk vad jag kommer att spara pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0