Glad Påsk....

...eller inte....
 
Jag har åkt på nån konstig influensa med värken-from-hell i kroppen. Lite förkyld, men fruktansvärt trött och så denna förbannande värk i axlar, skulderblad, höfter, ben...fotleder..t.o.m tummen värkte igår...
 
Jag som skulle fira påsken i Grebbestad...i finvädret... Nu ligger jag mest på soffan och ser hur skitiga mina fönster är i solskenet...
 
Jaja, det går väl över, och det är väl på sätt och vis tur att man är långledig så man slipper jobba oxå...
 
Som sagt, solen skiner och det börjar ta lite på snötäcket. Förra helgen var lika fin, då gick Alex och jag på skaren nere på ängarna och lät hundarna springa fritt!
 
 
 
 
Jaha, vad ska man hitta på nu då...jag är för pigg för att ligga i sängen men för sjuk för att vara uppe...så det blir nåt mellanting...soffan...och tv..tv...tv...
 
 
 
Men iaf då.....GLAD PÅSK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0