Min breda häck....

...skulle behöva trimmas! Men jag har ingen häcktrimmer, för min förra har pajat. Visserligen har jag lånat Anna's, och den ligger fortfarande i min källare, men nu har jag fått för mig att jag vill ha en teleskopisk trimmer. En sån som man når högt upp med... 
 
Iaf har jag spanat in en på Jula, som tyvärr är slut i Uppsala, men enligt datorn finns i Gävle...eller fanns...för Alex och jag drog dit igår em, men när vi kom dit var den slut...SUCK! Jaja, antingen får häcken växa ett tag till eller så får jag stå på tå och få ont i axlarna med Anna's...
 
Jag sprang in en snabbis på Rusta och köpte ett sött litet brickbord som jag spanat in ett tag:
 
 
Nu börjar det att växa i lådorna och krukorna..
 
 
 
När vi kom hem från Gävle var vi vrålhungriga och jag tände grillen. Alex skulle på bio och var tvungen att dra nästan omgående, så där satt jag själv med ett glas rosé och en hel grillraket! Rätt som det var började det att regna så smått, så det var bara att gå in... Jag sippade rosé och glodde på tv'n när Alex dundrade in senare och undrade om jag skulle med och kolla en rallyväg. Det är en rallysprint i närheten här idag och han ska fota. Så lite smått rusig, hoppade jag i gummistövlarna och vi for rakt ut i intet...i spöregn... Ja, här kan vad som helst hända, hahaha...
 
Nu sitter jag i soffan och väntar på att denna rallysprint-tävling ska ta slut, så att Alex kommer hem, så att vi kan åka till Elsarbo. Idag fyller nämligen Johanna 18 år!  Har sett på Instagram att det vankas smörgåstårtor,mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0