Jag reser mig igen....

Sakta sakta, på ostadiga ben....vinglar, vacklar, men står upp... Så småningom kanske man förstår varför, men just nu känns allt suddigt och overkligt... 
 
Otur i kärlek, tur i spel.... Ja då jävlar borde jag vara mångmiljonär vid det här laget.
 
Nu ska jag återigen lägga till med mitt konstgjorda leende och vara trevlig framför mina kunder, samtidigt som magen knyter sig och tårarna lurar i ögonvrån....
 
Jag har såå mycket att vara tacksam för, såå många otroliga vänner kring mig. Det är sånt som gör att jag trots allt förmår mig att gå vidare.....
 

Att Vara Stark

Att vara stark är inte
Att aldrig falla
Att alltid veta
Att alltid kunna

Att vara stark är inte
Att alltid orka skratta
Att hoppa högst
eller vilja mest

Att vara stark är inte
Att lyfta tyngst
Att komma längst
eller att alltid lyckas

Att vara stark är
Att leva livet som det är
Att acceptera dess kraft
och ta del av den
Att falla till botten
Slå sig hårt
Och alltid komma igen

Att vara stark är
Att våga hoppas
när ens tro är som svagast

Att vara stark är
Att se ljus i mörkret
Och alltid kämpa
för att nå dit
.

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0