Energipåfyllnad!

Precis vad jag behövde...energipåfyllnad, mindfulness, naturupplevelse....
 
 
 
 
Igår kväll följde jag och Alex med på en fisketur. Det var vi, Matte o Jesper som rodde ut på Vikasjön! Syrran och Johanna stannade hemma med Lovis.
 
Vilken underbar kväll det var på sjön. Spegelblankt vatten, inte nån annan människa i närheten, bara vi och naturen. Att höra ljudet av årtag, eller en fiskerulle som vevas in, eller en sjöfågel som ropar långt borta...det..är balsam för själen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja just ja, fick vi nån fisk då? Jodå, det blev ett antal. Själv drog jag upp en gädda och två aborrar!
Och Matte hade gammelgäddan på kroken, men efter lite dragkamp släppte den...hmm...Jag fick med allt på film, så jag kan intyga att det var en riktig bjässe....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0