Vart tog solen vägen?

 
Förra helgen fick man verkligen vårkänslor, men de försvann kvickt! Vintern kom igen, och jag har fått skotta en del... I morse fick jag pulsa i nysnö när jag skulle hämta tidningen, men när jag sen låg i soffan och hämtade kraft för att gå ut, hörde jag ett muller på gården...Det var min snälla granne som körde med sin snöslunga! Tack snälla!!
 
Jag tog en promenad med hundarna i snålblåsten...
 
 
 
 
JAG VILL HA SOL OCH VÄRME!!
 
I torsdags var det dags för ett besök hos naprapaten igen. Han tyckte att min rygg kändes mycket bättre än förra veckan, och han behövde bara bryta till mig på tre ställen! Härligt, och det bästa av allt, är att jag sover mycket bättre och känner mig gladare och piggare (Y) Körde ett bodypump-pass i måndags , och det gick bra, även om jag tog det lite lugnt!
 
Alex är i Värmlandsskogarna och kollar Svenska Rallyt. Själv tänker jag ta det lugnt och pyssla lite hemma, och  svära åt Melodifestivalen ikväll (förmodligen)....
 
Oj, jag tror att promenaden tröttade ut tjejerna...helt utslagna...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0