Lördag 16 februari

Nu har halva februari gått med...herregud, det går så himla fort. Dagarna blir längre och det finns hopp om livet! Min rygg är så mycket bättre, tyvärr blev min naprapat sjuk i veckan, så min tredje behandling fick avbokas. Men jag får iaf sova om nätterna nu och det är underbart. 
 
Tänkte visa ett par Ebay-fynd jag gjort...
 
Gillas!! Jag fick väl ge ca 23kr för det..inkl. frakt... Det är superbilligt att handla från Kina t.ex....
 
Jag har köpt 5-6 smycken och inget har kostat mer än 30kr... 
 
Detta halsband köpte jag åt Madde. Hon gillar rådjur och hjortar...
 
Bilden är från Ebay. Jag har redan skickat halsbandet till henne. 21kr och gratis frakt....
 
Jag var och lämnade blod i onsdags, fick en liten nål för att jag lämnat i 10 år!
 
Egentligen började jag lämna på 80-talet men barnafödande och annat har gjort att jag hållt uppe några år, men nu är man igång igen!
 
Jaha vad ska man hitta på denna lördag då? Hmm...en kopp kaffe till att börja med iaf....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0