25 Februari

Måndag, ny vecka, nya möjligheter!...OCH SOLEN SKINER!!!
Jag har haft en lugn och skön helg för mig själv. I fredags drog jag in till stan för att uträtta lite och handla mat inför den kommande fjällresan.
 
Av nån anledning stressade jag upp mig själv, så det blev inte mycket handlat. Ikea stod iaf högst upp på min lista, ljusen höll ju på att ta slut här hemma...katastrof!!
 
Ett par nya brillor blev det ändå...
 
 
När jag kom hem hann jag träffa Alex en stund innan han och Jesper åkte till Östersund och SM-rallyt... Sen körde jag ett träningspass med en DVD jag har...riktigt jobbigt.. men så skönt när det är gjort!
 
Fick för mig att hämta upp ett gammalt bord ifrån källaren, som egentligen är Maddes... Torkade av det och ställde det i vardagsrummet. Tyvärr fick inte golvkandelabern plats, så den hamnade i hallen på övervåningen.
 
Ja det blev ju rätt bra så det kanske får vara så här ett tag! Kul med lite förändring.
 
Sen har jag lagat både tortollinigratäng och lasagne...
 
 
bakat ett bröd med kärnor och frön och havssalt i....
 
 
 
....klippt klorna på Kottan och trimmat Lovis. Så jag är rätt nöjd med mina prestationer denna helg.
 
Det här är bland det värsta Lovis vet...men så söt hon blev!
 
Nu är min lunch snart slut, ska ta en mugg Java innan jobbet kallar!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Annika då....nog för att vi vill ha vår snart men det är bara den 25 idag ! ;)

2013-02-25 @ 15:44:58
Postat av: Annika

Haha...snacka om stressad, och inte leva i nuet...nu är det ändrat :)

2013-02-25 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0