Yes! I did it again!

Jag gjorde det igen, löste upp stoppet i avloppet med bakbulver, vinäger och kokande vatten! Suveränt enkelt och miljövänligt. Tror jag ska åka runt och jobba som ambulerande propplösare ;)
 
Igår varnades det hela dagen för stormen "Sven".
 
 
Hela natten väntade jag på att det skulle börja blåsa och snöa, men i morse var det vindstilla och den lilla snön som kom igår hade nästan slaskat bort... Gick en promenad vid halvnio och blev nästan besviken (!?) på att vi blivit snuvade på stormen...
 
När jag sedan åt frukost vid halvtio smällde det till...Sven kom med buller och bång...
 
 
 
Nu snöar det vertikalt och jag har det såå mysigt med tända ljus inne...
 
 
Men men...snart är det dags att rasta hundarna igen...hua!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0