Julstök!

 
 
Jag försöker hitta julkänslan...
 
Efter några intensiva jobbveckor har luften nu fullkomligt gått ur mig. Nu väntar ett skönt jullov utan några direkta måsten och krav, "bara vara"...
 
Jag måste bara försöka varva ner och få tyst på bikupan i mitt huvud. Jag har idag börjat storstäda och när jag gör det kan jag inte hålla mig till en sak i taget, utan river ner det mesta och från ett fullständigt kaos kan det sen bli riktigt rent och fint... Fast det tar på krafterna. Sitter nu för första gången idag ner i soffan och tar en paus och känner att hjärtat går på högvarv...HERREGUD...vad håller jag på mig!? Lägg av! Varva ner! Det blir jul ändå...
 
 
 
Hyacinter har jag lite här och var!
 
 
 
 
Nej ska man orka resa sig och fortsätta...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0