Torsdag 22 augusti

Jag är dålig på att uppdatera bloggen, jag vet, men när inte lusten att skriva infinner sig, så blir det svårt. Vad har hänt sen sist då? Jo, vi hade ju en spelning ute på golfglubben i lördags. Riktigt kul var det. Jättefin kväll och vi stod ute på terassen och spelade. Lite dåligt med publik, men de som kom verkade nöjda iaf...
 
Där borta under tältet riggade vi...
Den här bilden är lånad från Richard's FB. Usch vad det ser slarvigt ut med alla kablar...vore skönt att köra trådlöst...
 
Nu får vi jobba stenhårt med att repa in lite nya låtar så vi har en rejäl repertoar!
 
Idag jobbar jag sista dagen innan semestern...ska bli underbart att åka härifrån och njuta av sol och värme, Känns som jag behöver det. Denna sommar vill man ju bara glömma...
 
Här kommer en bild på mitt nymålade kök:
Så mycket ljusare det blev :) Lite småplock som ska fixas innan jag är nöjd. En ny taklampa kanske, en stor tavla på ena väggen.... Att förändra och förnya känns som ren terapi för mig.
 
Nu måste jag göra mig i ordning för en ny lång arbetsdag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

J..lar Nickan vad snyggt köket blev!

2013-08-22 @ 20:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0