Tisdag 18 september!

Igår trodde jag att jag skulle bli sjuk! Vaknade med världens huvudvärk och kände mig inte alls pigg. Huvudvärken i söndags var ju självförvållad men det här var nåt annat.. Gick på Alvedon hela dan och slumrade mig igenom lunchen. 
 
I morse kändes det lite bättre, lite tung i skallen, men ett par Alvedon till så orkade jag jobba. Tog en powernap på lunchen och nu på em kände jag mig ganska okej. 
 
Alex är fortfarande hängig och hemma från jobbet. 
 
Efter maten tog jag med hundarna och gick elljusspåret! En superskön kväll med frisk luft efter dagens regnande.
 
     
    Nu är det höst......
 
     
 
     
 
     
     Det finns ett hål i skogen som jag var tvungen att gå in i....
 
Hoppas jag inte blir förkyld, för imorrn är det dags för bodypump igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0