Söndag kväll

Ligger i sängen med datorn på magen och bloggar. Kollar samtidigt med ett halvt öga på X-factor, finns ju en och annan talang i Sverige....
 
Igår kväll såg jag på Avatar...min favoritfilm! Den slutade inte förrän kl ett och då var jag så uppe i varv att jag inte kunde somna. Surfade runt på Spotify och rätt som det va' så var klockan nästan halvtre...hoppsan!
 
Sov till nio-draget och hade redan igår gjort upp en plan om att jag skulle röja lite på altanen idag...slänga alla sommarblommor som vissnat i krukor och lådor o.s.v... Men när jag tittade ut i morse var det grått och blåsigt, riktigt höstrusk. Tog det lugnt ist och småpysslade inne, blev t.o.m baksugen.....
 
     
Alex beställde chokladmuffins och det passade bra, då syrran kom över på fika lite senare!
 
Det såg lite ljusare ut på himlen ett tag så då tog jag faktiskt tag i utesysslorna. Slängde allt ruttet och satte lite ljung i en del krukor. Utemöblerna åkte ner i källaren...det var den sommaren det...eller det var INTE den sommaren.....den kom ju aldrig....
 
När hundarna och jag tog en promenad strax före skymningen passerade vi denna skönhet.
 
     
 Såå fin, men såå giftig....
 
Ny arbetsvecka börjar i morgon, för min del ser den tämligen lugn ut, behöver nog inte jobba ihjäl mig ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0