Är jag en tant?

Ja jag kanske är en tant, men man måste väl inte klä sig som en! Idag fick jag en postorderkatalog i brevlådan...hmm.. Snygga unga modeller, men kläderna var inte lika...hmm...snygga.... Jag tror de skulle sälja betydligt bättre om de hade modeller i rätt åldersgrupp! Fattar inte vitsen liksom...
 
     
Jaa...en käck liten outfit...kanske nånting att ha på jobbet i höst...
 
Nej men den här då....Flurran nästa, säger jag bara!!
 
     
 
Eller ett litet julklappstips till din man kanske? En ursexig pyjamas...or not...
 
     
 
Ja ja, smaken är som baken....
 
Nu ska jag strax återgå till arbetet, med en envis spänningshuvudvärk... Lyckligtvis kommer Madde hem ikväll med sin massagebänk, hoppas hon kan förbarma sig över tanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0