Skärpning..

Nu får jag ta och skärpa till mig med bloggandet! Det här går ju inte... Men tiden bara rinner iväg, speciellt nu när Madde är hemma. Jag är inte ensam hemma så mycket nu för tiden. Vi har fullt upp...kör LCHF-kost och går promenader och gör en del mer eller mindre jobbiga styrkeövningar! Och däremellan ska man hinna med att jobba oxå!

Nu är det fredag kväll, bägge ungarna är hos kompisar, och jag har lite tid för mig själv.... framför VM-hockeyn då...

    

Anna och Pelle kom nyss förbi på ett glas rosé....mycket trevligt!!

Igår fick vi till ett rep...hör och häpna! Vi måste ju försöka repa in lite nya låtar, eftersom vi fick spelningen på Örbyhusda'n i år! Det ska bli skitkul!

På tisdag natt drar Madde och jag söderut...närmare bestämt till Ullared! Vi kommer att shoppa loss hela onsdagen, för att sen på em åka upp till Grebbestad. Sen spenderar vi resten av veckan där!

Men nu är det helg, och jag ska bara slappa tror jag...min förkylning hänger kvar lite envist...

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0