Örbyhusdagen

I lördags hade vi en spelning nere vid IP. Det var vi och dansbandet Twilights som alternerade. Själva Örbyhusdagsfirandet deltog jag inte alls i, för vi hade full upp med att repa och rigga...

    
     Soundcheck pågår!

    

    

Innan vi gick ner på kvällen samlades vi hemma hos mig. Madde och Matilda hade baren öppen...

    

Vi fick varsin styrketår som kallas "Stars & stripes" som jag tror vi fick för två år sen innan spelningen då! Rena gräddtårtan!

    

Vi hade jättekul, och det verkar som om publiken oxå hade det!

Det värsta med spelningar är att man måste plocka ihop allt på natten. Och i lördags var det ingen värme heller. Trött och frusen kröp jag ner under täcket 03.40.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0