Nej men....?

Vad är det som händer? Helt plötsligt får jag lust att ut och springa. Och det ha jag nu gjort två kvällar i rad.... Fast jag har haft hundarna med, så ibland får man stanna för kisspaus, och ibland går vi lite raskt, för jag är lite rädd att Kottan inte ska orka... Men såå himla nyttig man känner sig efteråt,när man är nyduschad och rosig om kinderna. Hoppas, hoppas detta tillstånd håller i sig :)

På väg till tatueringen, stannade jag till vid Bolaget och hämtade min låda med Morberg's vin, som kommit.

    

 Kassörskan sa att det var jättegott, men jag tror jag avvaktar med att smaka. Jag känner mig alltför nyttig ikväll, hahaha...

Alex åkte till Lima (!) på rally, och kommer hem imorrn kväll tror jag...

Idag tog jag mig även i kragen och planterade om mina pelargoner, som stått i källar'n över vintern.

    
     Välkomna upp i värmen!

Kommentarer
Postat av: Pernillal

Hoppas vinet är godare än vad han ser ut på den etikettbilden!

2012-03-10 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0