Ledig fredag!

Vaknade vid sju och kom på att jag inte hört Alex på morgonen. Han skulle agera chaufför till byggmässan idag.. Mycket riktigt...han hade försovit sig, och ilskan gick ut över mig....som vanligt.... Nu skulle de åka från Öregrund vid åtta, så det var ju ingen fara, men någon frukost hanns ju inte med!

Själv klädde jag på mig mina träningskläder i godan ro och gick ut på en skön morgonpromenad innan frukost. Jag gick elljusspåret och det var underbart...solsken och bara hundarna och jag.

    

    

    
     Vågade inte låta Kottan komma så nära diket...hon hade bergis hoppat i!

    

    
     Det är nåt visst med gamla gråa lador....

    
     Ojoj så snyggt Lovis poserar i bakgrunden....Kottan bryr síg föga om att jag fotar....

    

Jag pratar mycket om att försöka leva i nuet, "mindfulness"... och idag kände jag verkligen att jag kunde njuta av stunden, och känna att livet är härligt! Det finns en ljusning, våren är här och jag ska strax koka kaffe och sätta mig i mitt vindstilla hörn på altanen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0