Madonna!!

I onsdags var jag på Ullevi och kollade in Madonna. Jag startade vid sjutiden på morgonen, med mamma och KG som sällskap i bilen. De hoppade av i Grebbestad och jag svidade raskt om och körde mot Uddevalla. där jag hämtade Thomas vid hans jobb. 
 
Efter en del bilköer in mot city, hittade vi en parkering bara ett stenkast från Ullevi! Vi mötte upp Anna och Pelle, som hade flugit ner på fm. Efter en delikat middag på en uteservering drog vi oss mot arenan. Det var otroligt varmt, och det kändes som om man var i utlandet!
 
     
    
     
 
     
 
Vid sjutiden gick vi in, och sen började en lång väntan....
 
     
 
     
 
"Martin Solveig" en fransk DJ, värmde upp publiken, och Madonna äntrade slutligen scenen runt halvelva!
 
     
 
     
Jag  är helnöjd med konserten, trots vad alla kritiker tycker! Madonna är en världsartist, det kan man inte komma ifrån!!
 
Strax före kl ett var det slut, och vi satte oss åter i bilen för att åka upp till Grebbestad, medan Anna och Pelle gick till sitt hotell. Dan därpå tog de tåget till Uddevalla, där Thomas fiskade upp dom efter jobbet.
 
Torsdagen bjöd på ett underbart väder, så jag tog med mig mamma o KG till Tjurpannan, där vi solade och njöt av naturen...
 
     
 
     
 
    
 
    
 
     
 
     
 
     
 
På vägen hem, stannade jag till vid Grönemad, där KG o jag tog oss ett salt dopp!
 
     
 
Efter badet åkte vi ner till fiskaffären och köpte färska räkor och aioli...mums med vitt bröd och vitt vin...
 
     
 
 
Vid sextiden kom Thomas från jobbet och hade Anna o Pelle med i bilen. Det blev en ljuvlig sommarkväll med grillning och gott vin till!
 
     
 
På fredagen var det sämre väder, så vi tog oss en liten tur till Fjällbacka... Där fanns en trädgård med över 270 olika sorters rosor:
 
     
 
     
 
     
 
Ja, och på kvällen gick vi på krogen och dansade oss svettiga!
Lördagen var grå och regning den med, men mot kvällningen gick vi ner på bryggan och käkade mat på Nautic. Sen gick vi hem och bara slappade med godis och en James Bond-film. 
 
Sen var det dags för hemfärd på söndagen och vi hamnade i bilköer in mot Västerås, p.g.a översvämning efter skyfall.... Men men vi kom hem till slut, och nu väntar några dagars jobb, innan det bär av västerut igen!!
 
     
 
     
 
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0