Seg dag....

Nu är glada julen slut slut slut, julegranen bäres ut ut ut.....

    
    Herregud vad den barrade....

Annars har det varit en fruktansvärt seg dag idag. Sprängande huvudvärk efter en supertrevlig kväll med Anna och Pelle.. Ost och vin och annat plock, mycket gott och mysigt, men det tyckte tydligen inte mitt huvud!

    

Tidigare på dan hade syrran och jag varit till stan. Vi började på Lager 157, där jag hittade en t-shirt och tre linnen. Ikea blev nästa stopp och där fyndade jag rejält på rean. Denna vilfåtölj har ett ordinarie pris på 995kr men nu reade de ut den för 349kr... som hittat! 

    

Men att bara ha den naturell är inget för mig, jag måste piffa till den med fårskinn och kuddar....

    
     Nu så, är jag nöjd!

På Stadium var det halva reapriset och där fyndade jag två vår/sommarjackor,en längärmad tröja och ett underställ för under femhundra kr.

Som sagt en väldigt lugn dag idag och förutom att kasta ut julgranen, tände jag i kakelugnen och mös....

    
    Mysigt att kura i soffan under en filt och höra elden spraka...

Alex har kommit hem efter en rallyhelg i Sveg. Han verkar ha haft kul och nu har han placerat sig i den nya fåtöljen med datorn på magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0