Hurra hurra!

Igår firade vi min kära syster på hennes födelsedag. Alex, jag och hundarna åkte dit vid sextiden, och sammanlagt var vi 12 personer där. Supergod tårta bjöds vi på...

    
     Grattis söstra mi!


Idag är det trettondagsafton, och jag jobbade bara halvdag. Det gjorde Alex oxå. Han håller på att packa för att åka till Sveg tidigt imorrn bitti. Han ska på nån sorts "rallycamp" över helgen med sin far. Och själv ska jag ägna morgondagen åt att repa med grabbarna i bandet. DET var inte igår....

Frågan är hur pigg jag kommer att vara, då jag tänker se småkronornas finalmatch inatt.....

Men man får väl dricka några baljor lut, så man piggnar till...och till det har jag faktist åstadkommit lite fikabröd...

    
     Fast jag har lovat bort en till Alex, att ha med på resan....

Nej om man skulle ta och vila en stund kanske, och ställa klockan på ringning till matchstart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0