Fredag igen..

Idag var det lite mer vinterväder för ovanlighetens skull. Ett tunt snötäcke och 7 minus...
Jag tog mig en liten tur till Metropolen Tierp för att handla lite. Det lönar sig, kan jag säga. Jag brukar oftast handla på Lidl och idag var det extra billigt. De har under januari sänkt priserna på frukt o grönt, motsvarande momsen!

Två pappkassar för 283kr...det ni...ICA!!

    
     Som ni ser kunde jag inte motstå att köpa årets första semlor... Mumsfillibabba!

Annars rullar det på som vanligt, ganska lugnt på jobbet... Apropå jobb, hade jag en kund häromdan som hade tillbringat jul o nyår i Chicago. Vi pratade lite innan jul om vilka shower och annat de skulle besöka... Nu när han kom i veckan hade han varit så snäll och tagit ett extra programblad från en show......mina idoler från förr.....inte nu....

DONNY OCH MARIE OSMONDS!!!

HAHAHAHA...Still going strong. Var tvungen att kolla hur gamla de är egentligen, för bilden ser ju tämligen photoshopad ut...
    
    
     Donny är numera 55 år och Marie är 53 år...Ja där ser man! Det kunde man ju inte tro.....

Nu sitter/halvligger jag i min vilfåtölj och hör hur det sprakar i kakelugnen....snart kommer Susanne över på en kopp kaffe! Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Pernillal

Var det Donny som höll jorden i sin han, på något konvolut du hade?

2012-01-20 @ 22:16:01
Postat av: Annika

Jorden...? Ehh..det kommer jag faktiskt inte ihåg...

2012-01-20 @ 23:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0