14 december

Jaha, ännu en vecka som svischat förbi... Den har bestått av jobb för det mesta, och nästa, ser ut att bli än värre... men, men, det blir inkomst iaf!
 
Idag är det fredag och jag är ledig. Klev upp strax före halvnio för att vara beredd vid datorn och ticnets sida. De släppte ju biljetter till Bruce Springsteens extrainsatta konsert på Friends Arena i maj, och jag lyckades knipa åt mig tre stycken! Kul, då har man nått roligt att se framemot, dessutom går ju Siljarockskryssningen veckan efter!
 
Madde och jag tog en promenad med hundarna på fm.....i halvmeters lössnö...inte så bra för Kottan iaf...hon hade jobbigt ett tag innan vi kom ut på stora vägen....
 
 Lovis var duktig och skuttade raskt!
 
Vackert som ett vykort.
 
Har även julpysslat lite inne och förra helgen bakade jag lussekatter, som tyvärr är i det närmaste slut nu...
 
 
 
Mina "gamla" orkideer har fått fnatt och tokblommar!
 
Hyacinter kan man plantera överallt.
 
 
Madde har ju satt en sats med egen glögg för några veckor sen. Idag hällde hon upp den på flaskor. Nu ska den stå nån vecka till innan den är färdig!
 
 
Jaha, det var det! Nu tar jag helg, och hoppas det inte kommer så mycket snö!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0