Fredag 10 augusti

Ledig fredag...men ingen riktig sovmorgon. Hade bestämt mig för att åka in till grossisten, och de stänger kl.12 på fredagar. Madde skulle inte börja jobba förrän kl.13, så jag fiskade upp henne i stan! 
 
Efter grossisten var vi till Granngården och köpte hundmat, och sen drog vi till Gränby. Jag hittade en jättefin tunika som jag ville ha...provade både small o medium, men small satt perfekt! Tyvärr tog klantiga jag fel, så när jag kom hem och slet bort prislappen hade jag fått med mig strl M...GRRRR!!!  Jag kan ju ha den, men den andra var bättre. Känns jobbigt att åka in och byta....
 
Satt i solen ett tag på em innan handbollen började. Sverige var ju i semifinal i OS, och lyckades till slut vinna över Ungern. Otroligt spännande, jag skrek och tjoade så grannarna undrade nog....
 
Efter matchen åkte Alex och hämtade varsin pizza...Hmm...jag som köpte lite nya träningskläder idag, och hade tänkt ta en joggingtur...Ja, så kan det gå! 
 
HIttade en bild i datorn från semestern. Det var när vi åkte på krogsafarin med båten Donalda, och vi gick in mot Fjällbacka. Otroligt vackert!
 
     
 
Helgen ser för övrigt ut att bli lugn. Har inget speciellt inplanerat....om jag inte får för mig att åka till stan och byta tunikan då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0