Shopping shopping...

Pengar är till för att rulla....eller hur...? Mina rullar väldigt lätt iaf.

Idag tog jag och syrran en tur till stan, för att.....just shoppa! Snöslask och allmänt otrevligt väder hindrade inte oss. Vi tog tåget utifall vi fick för oss att slinka in på nåt ställe för ett glas vin... Nu blev det inget vin, utan vatten till en underbart god räksallad inne på Panini.

    

Jag och Madde ska ju till Ullared om en månad, så egentligen borde ju jag hålla igen lite, men en del kläder stod det ju faktiskt Annika på.....

Ett antal linnen blev det...

    
     Back to the 80'ies... Mintgrön, en av sommarens färger...

    

    

    
     Söt klänning/tunika... 

    
     På NewYorker hittade jag dessa mysbyxor...

    
     Billiga nagellack på Gina Tricot!

    

Och Alex är på Gotland med sin far. Rally såklart....

Jag sitter i  soffan och bara njuter av ensamheten nu. Kanske slår upp ett glas vin om ett tag. Snöslasket fortsätter, så jag ska nog börja tända mina ljuslyktor och bara kura inne....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0