Rörigt...

Efter att ha ansträngt min hjärna med bokföring några timmar, kände jag att jag blev akut hungrig! Hmm...äggröra, går ju fort...sagt och gjort.... Och nog blev det en röra....

    
    
Ja ja, det blev lunch till slut och jag är mätt och belåten. Ska ta en sväng med dammsugaren tror jag, sen ska jag ta mig till Ica och hämta ut min nya iPhone...beställde ett skal till den härom dan, men det kommer nog inte före påsk...

Imorrn drar jag till Grebbestad. Får sällskap av Maria, Magnus och Peter, skoj att slippa köra själv. Hoppas det inte är alltför mycket trafik bara..men men, det är bara att ta det lugnt!

Min lust att springa håller i sig. I princip varje kväll tar jag mig en liten tur. Kottan blev rejält trött igår, då vi inte tog så många pauser, så jag får nog överväga om hon ska med överhuvudtaget. Jag vill ju inte plåga henne.... Lovis däremot, verkar outtröttlig.

Alex har varit hemma två dar med en rejäl förkylning, men jobbar idag.

Ja det var en liten uppdatering från mig.... Jag tar med datorn till västkusten, får se om det blir nåt inlägg i helgen.

GLAD PÅSK ALLIHOPA!!!!!

Ni har väl pyntat?

    

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja kör försiktigt...lova mig det!Ha det så himla kul o en riktigt

2012-04-04 @ 18:30:45
Postat av: anna

GLAD PÅSK skulle ju va med oxå:)Hälsa alla,Kram

2012-04-04 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0